Uslovi korišćenja:
Ove uslove korišćenja primenjuju se na svaku osobu koja želi da pristupi uslugama slanja tekstualnih poruka koje se nude na ovoj veb stranici. Da biste pregledali celokupne naše opšte uslove, molimo vas da se obratite PDF datoteci dostupnoj na engleskom jeziku. Korišćenjem ove stranice, priznajte da ste upoznati sa našim opštim uslovima i da ih u potpunosti prihvatate.
Opis:
- Opšti Uslovi: aktuelni uslovi korišćenja usluge.
- GDPR: Uredba (EU) 2016/679 Evropskog parlamenta i Saveta od 27. aprila 2016. godine o zaštiti ličnih podataka i njihovom slobodnom kretanju, kojom se ukida Direktiva 95/46/EZ.
- Klijent: svaka fizička osoba koja ima najmanje 16 godina ili svaka pravna osoba koja pristupa uslugama i sklopila je ugovor sa EnvoyerSmsAnonyme, ili je primila ponudu ili procenu od njih.
- Ugovor: ugovor sklopljen između EnvoyerSmsAnonyme i Klijenta u vezi sa korišćenjem usluge.
- Strane: zajednički naziv za EnvoyerSmsAnonyme i Klijenta.
- Proizvod(i): sve SMS usluge dostupne putem veb stranice envoyersmsanonyme.fr.
- EnvoyerSmsAnonyme: brend koji vodi kompanija EnvoyezSmsAnonyme, čije je sedište u Lilu.
1. Informacije o Operateru (EnvoyerSmsAnonyme)
- Naziv kompanije: EnvoyezSmsAnonyme, kompanija registrovana u Lilu.
- E-mail: Za sve upite, kontaktirajte nas na esa.contact.hub@gmail.com.
2. Opseg Primene Opštih Uslova
Ovi Opšti Uslovi regulišu sve ponude, poslovne odnose, ugovore i pravne interakcije, sadašnje ili buduće, između EnvoyerSmsAnonyme i Klijenta. Primena eventualnih opštih uslova Klijenta je izričito isključena.
Pristupanjem uslugama, njihovim korišćenjem, preuzimanjem ili objavljivanjem sadržaja putem njih, Klijent priznaje da je pročitao, razumeo i prihvatio ove Opšte Uslove.
3. Ponuda i Zaključivanje Ugovora
Osim ako nije izričito drugačije navedeno, sve ponude EnvoyerSmsAnonyme su bez obaveze. Svaka očigledna greška u ponudi (uključujući tipografske greške) ne može obavezati EnvoyerSmsAnonyme. Ugovor se smatra zaključenim kada Klijent klikne na dugme za potvrdu kao što je "Pošalji" ili "Nastavi" na jednoj od stranica platforme.
4. Uslovi Plaćanja
Sve cene su izražene u evrima i uključuju Porez na Dodatu Vrednost (PDV), kao i sve druge primenljive takse, osim ako nije izričito drugačije navedeno. Osim ako ugovor ili ponuda koju je izdala EnvoyerSmsAnonyme ne predviđaju drugačije, plaćanje se mora izvršiti odmah nakon zaključenja ugovora. U svakom slučaju, plaćanje mora biti izvršeno najkasnije u roku od pet (5) kalendarskih dana od zaključenja ugovora.
Klijent ne može ni u kom slučaju izvršiti kompenzaciju između bilo koje potraživanja koju ima prema EnvoyerSmsAnonyme i bilo koje potraživanje EnvoyerSmsAnonyme prema njemu, osim uz izričit i prethodni dogovor EnvoyerSmsAnonyme.
U slučaju kašnjenja u plaćanju od strane potrošača, i nakon opomene koja nije urodila plodom u roku od četrnaest (14) dana, biće primenjene penale za kašnjenje u skladu sa odredbama člana L. 441-10 Zakona o trgovini. Ove penale će se obračunavati na osnovu stope koja odgovara tri puta zakonskoj kamatnoj stopi. Pored toga, fiksna naknada za naplatu u iznosu od 40 evra biće dužna od strane profesionalnog klijenta, u skladu sa članom D. 441-5 Zakona o trgovini, bez prejudiciranja dodatnih troškova nastalih za naplatu potraživanja.
Ako klijent deluje u profesionalnom svojstvu, troškovi vanparničnog postupka naplate biće dospjeli od prvog dana kašnjenja i iznosit će 15 % od glavnog iznosa koji se duguje, sa minimalnim iznosom od 40 evra.
5. Pravo na odustajanje
U skladu sa članom L. 221-28 Zakona o zaštiti potrošača, potrošač izričito priznaje da je usluga koju pruža EnvoyerSmsAnonyme potpuno izvršena pre isteka roka za odustajanje od četrnaest (14) dana. U skladu s tim, izričito se odriče svog prava na odustajanje. Pravo na odustajanje se ni u kom slučaju ne primenjuje na klijente koji deluju u profesionalnom svojstvu.
6. Prava, obaveze i odgovornosti klijenta
Klijent garantuje da ima najmanje šesnaest (16) godina u trenutku pristupa ili korišćenja usluge. Tokom korišćenja proizvoda, mora se ponašati odgovorno i u skladu sa očekivanjima opreznog korisnika internet i SMS usluga.
Klijent se obavezuje da neće koristiti uslugu za slanje poruka ili komunikacija ilegalne prirode Anonimnim osobama ili trećim stranama. Konkretno, zabranjuje sebi slanje, između ostalog, uvredljivih, rasističkih, diskriminatornih, pornografskih, provokativnih poruka, ili slanje netraženih poruka u komercijalne, ideološke ili humanitarne svrhe (takođe poznat kao SPAM). Klijent se takođe zabranjuje svaku upotrebu usluge u ilegalne ili kriminalne svrhe.
Klijent garantuje da unos podataka i slanje poruka putem usluge neće na bilo koji način kršiti prava trećih strana, uključujući prava intelektualne svojine.
Klijentu je strogo zabranjeno da izvršava svoje procese ili programe, ili spoljne procese, na sistemima i proizvodima EnvoyerSmsAnonyme. Klijent takođe mora da se uzdrži od korišćenja softvera ili bilo kojih drugih sredstava koja bi mogla ometati pružanje usluga drugim korisnicima.
Klijent se obavezuje da će legalno koristiti adresu pošiljaoca, pazeći da ne koristi telefonske brojeve koji mu ne pripadaju, izmišljena imena (uključujući trgovačka imena, imena ili prezimena koja nisu klijentova), kao i ilegalne termine ili simbole.
Klijent ni u kom slučaju nije ovlašćen da unosi, prenosi ili čuva lične podatke (u smislu člana 4 GDPR-a) putem ili u vezi sa Proizvodom i/ili sistemima EnvoyerSmsAnonyme, osim ličnih podataka potrebnih za osiguranje poštovanja prethodno navedenih obaveza.
I pored da obaveze navedene u ovoj sekciji, Klijent zadržava punu odgovornost za unos podataka u Proizvod kao i za slanje poruka i/ili komunikacija. PoslatiSmsAnonimno ne vrši nikakvu proveru unetih informacija niti prenetih poruka.
Shodno tome, Klijent ostaje pravno odgovoran za sve unete podatke kao i za poruke ili komunikacije koje se šalju.
Klijent se takođe obavezuje da će nadoknaditi PoslatiSmsAnonimno sve potraživanje trećih strana (uključujući, ali ne ograničavajući se na, zahteve za naknadu štete, troškove trećih strana i kazne koje izriču regulatorne vlasti) koje proističu iz njegovih dela ili propusta koji su u suprotnosti sa obavezama definisanim u ovom članu.
U slučaju da Klijent ne ispuni jednu od svojih obaveza pomenutih iznad, isti će odmah isplatiti PoslatiSmsAnonimno kaznu od 5000 EUR po prekršaju, bez potrebe za prethodnim upozorenjem, niti je potrebno dokazivati štetu. Ova kazna se duguje bez prejudiciranja drugih pravnih sredstava koja PoslatiSmsAnonimno ima, uključujući mogućnost traženja dodatne naknade.
U slučaju da Klijent ne poštuje svoje ugovorne obaveze, PoslatiSmsAnonimno zadržava pravo da suspenduje pristup uslugama, blokirajući IP adresu, broj bankovnog računa, broj kreditne kartice i/ili e-mail adresu korišćenu od strane Klijenta za pristup Proizvodu.
7. Prava, obaveze i odgovornosti PoslatiSmsAnonimno
PoslatiSmsAnonimno se obavezuje da će izvršiti Ugovor savesno i na odgovarajući način.
Datumi, vreme dostupnosti i rokovi isporuke koje saopštava PoslatiSmsAnonimno su samo procene i nikako ne predstavljaju čvrste obaveze. Ove informacije ne mogu se smatrati obavezujućim rokovima, osim ako nije izričito drugačije navedeno.
U slučaju kvara u vezi sa Internet konekcijom ili neuspehom hardvera i/ili softvera, PoslatiSmsAnonimno će se truditi da reši problem u najkraćem mogućem roku, ali ne preuzima odgovornost. Ako je ovaj neuspeh uzrokovan od strane treće strane, PoslatiSmsAnonimno ne može biti odgovorno za trajanje kvara ili njegovu pojavu. U slučaju kvara koji je uzrokovan Klijentom, troškovi otklanjanja kvara snosi Klijent.
PoslatiSmsAnonimno takođe zadržava mogućnost da privremeno suspenduje svoje usluge radi održavanja, bez da ova suspenzija dovodi do bilo kakve odgovornosti s njene strane.
Na kraju, PoslatiSmsAnonimno ni u kom slučaju ne garantuje da će poruke ili komunikacije poslate putem Proizvoda stići do primaoca u istom obliku u kojem su poslate, niti da će biti primljene u predviđeno vreme.
Shodno tome, PoslatiSmsAnonimno odbacuje svaku odgovornost u slučaju nepravilnog ili kašnjenja u prijemu poruke ili komunikacije.
8. Odgovornost
Proizvodi koje pruža PoslatiSmsAnonimno namenjeni su isključivo za korišćenje unutar Evropskog ekonomskog prostora (EEP) i u Francuskoj. U slučaju korišćenja bilo kojeg od Proizvoda van EEP, Klijent preuzima sve rizike povezane s tom upotrebom. Shodno tome, PoslatiSmsAnonimno odbacuje svaku odgovornost za korišćenje svojih Proizvoda van EEP.
U slučaju neispunjenja obaveza od strane EnvoyerSmsAnonyme, njihova odgovornost se ograničava na direktne štete, do iznosa koji je naplaćen Klijentu u poslednjih dvanaest meseci pre incidenta, sa plafonom od 2500 EUR po događaju ili seriji povezanih događaja. Ova ograničenja odgovornosti se ne primenjuju u slučaju namerne greške ili teške nepažnje od strane EnvoyerSmsAnonyme.
EnvoyerSmsAnonyme odbacuje svaku odgovornost za druge vrste šteta, uključujući, ali ne ograničavajući se na, indirektne, posljedične štete ili gubitke u prihodu ili profitu.
EnvoyerSmsAnonyme ne može biti odgovorna za kašnjenja, gubitak podataka, nepoštovanje rokova zbog promena u okolnostima, informacijama ili materijalu Klijenta, niti za štete proizašle iz informacija ili saveta koje je pružila EnvoyerSmsAnonyme a koji nisu izričito uključeni u Ugovor. Isključenja odgovornosti navedena u ovom paragrafu ne primenjuju se u slučaju namerne greške ili teške nepažnje.
Da bi mogli da zatraže naknadu, Klijent mora prijaviti svaki nedostatak u izvršenju u roku od dva meseca od isporuke. Ako se utvrdi da je došlo do neispunjenja, EnvoyerSmsAnonyme može, u razumnom roku, to ispraviti, bez obaveze da isplati naknadu.
Svaka reklamacija Klijenta prema EnvoyerSmsAnonyme zastaraće nakon dvanaest meseci od incidenta, osim ako Klijent nije preduzeo odgovarajuće mere u vezi sa tom reklamacijom.
U slučaju greške od strane EnvoyerSmsAnonyme ili njenih zaposlenih ili podređenih za koje je odgovorna, odgovornost EnvoyerSmsAnonyme će biti ograničena na maksimalni iznos od 2500 EUR. Ovo ograničenje odgovornosti se ne primenjuje u slučaju namerne greške ili teške nepažnje.
Ograničenja i isključenja odgovornosti EnvoyerSmsAnonyme predviđena u Opštim uslovima primenjuju se takođe na sve fizičke ili pravne osobe, zaposlene ili podređene, koje EnvoyerSmsAnonyme angažuje u okviru izvršenja Ugovora.
Ograničenja i isključenja odgovornosti navedena u ovom članu ne ograničavaju druge isključenja i ograničenja odgovornosti EnvoyerSmsAnonyme sadržane u ovim Opštim uslovima.
9. Viša sila
Pored odredbi koje su predviđene, neispunjenje obaveza od strane EnvoyerSmsAnonyme prema Klijentu se takođe smatra slučajem više sile kada proizađe iz okolnosti koje su izvan kontrole EnvoyerSmsAnonyme, onemogućavajući potpuno ili delimično izvršenje njihovih obaveza, ili čineći to izvršenje nerazmjerno zahtevnim. Ove okolnosti uključuju, ali se ne ograničavaju na, neizvršenje od strane dobavljača ili drugih trećih strana, prekide napajanja, računarstvo virusa, štrajkove i obustave rada.
U slučaju da takva situacija nastane i spreči EnvoyerSmsAnonyme da ispuni svoje obaveze prema Klijentu, te obaveze mogu biti suspendovane sve dok EnvoyerSmsAnonyme nije u mogućnosti da ih izvrši. Ako ova situacija potraje više od deset radnih dana, i EnvoyerSmsAnonyme i Klijent imaju pravo da u pisanom obliku raskinu ceo ili deo Ugovora. U tom slučaju, EnvoyerSmsAnonyme neće biti u obavezi da isplati naknadu za bilo koju štetu, čak i ako ima koristi od situacije više sile.
10. Privatnost
Proizvodi EnvoyerSmsAnonyme nisu namenjeni deci mlađoj od šesnaest (16) godina. EnvoyerSmsAnonyme ne traži, ne prikuplja niti svesno čuva informacije od osoba za koje zna da imaju manje od šesnaest (16) godina. Nijedan deo proizvoda nije dizajniran da privuče publiku mlađu od šesnaest (16) godina. Pored toga, EnvoyerSmsAnonyme ne šalje nikakvu komunikaciju bilo kojoj osobi koja se izjavljuje da ima manje od šesnaest (16) godina. Ako EnvoyerSmsAnonyme sazna da korisnik ili klijent ima manje od šesnaest (16) godina, preduzeće potrebne mere da ukloni lične podatke tog korisnika/klijenta iz svojih sistema. Ako ste roditelj ili staratelj deteta za koje mislite da je otkrilo lične podatke EnvoyerSmsAnonyme, molimo vas da nas kontaktirate putem pošte kako bi ti podaci bili uklonjeni iz našeg sistema.
U meri u kojoj je to neophodno za izvršenje Ugovora, Klijent izričito odobrava EnvoyerSmsAnonyme da obrađuje svoje lične podatke i da ih prenosi trećim stranama u tu svrhu.
EnvoyerSmsAnonyme takođe zadržava pravo da komunicira lične podatke ili druge informacije istražnim vlastima, posebno kada se Proizvod koristi na nezakonit način od strane Klijenta, ili u situacijama kada je EnvoyerSmsAnonyme zakonski obavezna da pruži te informacije na osnovu sudske odluke. Klijent izričito pristaje na ovo otkrivanje podataka.
IP adresa koju koristi Klijent se beleži prilikom korišćenja Proizvoda. U slučaju plaćanja putem iDEAL, Bancontact, Sofort, eps ili Multibanco, broj računa ili kreditne kartice koji koristi Klijent, kao i ime, mesto prebivališta i/ili e-mail adresa vlasnika računa ili kartice, takođe će biti sačuvani. Za plaćanja izvršena putem PayPal-a, biće zabeležene sledeće informacije: ime, e-mail adresa i adresa Klijenta. U slučaju plaćanja kreditnom karticom, Apple Pay, Google Pay ili Microsoft Pay, podaci o korišćenoj kreditnoj kartici će takođe biti sačuvani. Ako se plaćanje izvrši putem telefona, korišćeni broj telefona će biti zabeležen. Gore navedeni podaci će biti čuvani od strane EnvoyerSmsAnonyme tokom perioda od 18 meseci. Klijent izričito pristaje na ovo prikupljanje i čuvanje podataka.
Ako Klijent prikuplja ili obrađuje lične podatke na bilo koji drugi način prilikom korišćenja Proizvoda, smatraće se "voditeljem obrade" u skladu sa Uredbom (EU) 2016/679 (GDPR). Klijent stoga mora osigurati da postoji pravna osnova za ovu obradu podataka.
Klijent se obavezuje da će nadoknaditi EnvoyerSmsAnonyme svaku potražnju ili zahtev trećih lica, uključujući, ali ne ograničavajući se na, zahteve za naknadu i kazne koje izriče regulatorno telo, kao i sve štete proizašle iz dela ili propusta Klijenta koji krši, ili se percipira kao kršenje, važećih zakona o zaštiti privatnosti, kao što je GDPR.
U skladu sa Opštim uslovima, Klijent nije ovlašćen da prikuplja, šalje ili na bilo koji drugi način čuva lične podatke (kako su definisani u članu 4 GDPR-a) putem, u ili sa Proizvodom i/ili sistemima za SlanjeAnonimnihPoruka (osim ako nije drugačije navedeno u Opštim uslovima). Tako, SlanjeAnonimnihPoruka ne može biti smatrano kao obrađivač podataka u smislu člana 4 GDPR-a. Ako Klijent ne poštuje ovu obavezu, SlanjeAnonimnihPoruka zadržava svoj stav da, iz pravnih razloga, ne može biti kvalifikovano kao obrađivač podataka u skladu sa članom 4 GDPR-a. Ako, uprkos tome, GDPR i dalje smatra SlanjeAnonimnihPoruka obrađivačem podataka, odredbe u nastavku će se primenjivati između Strana, i to samo u ovom konkretnom slučaju.
Ovaj članak predstavlja sporazum o obradi podataka, kako je opisano u članu 28 GDPR-a.
Klijent garantuje da postoji pravna osnova za obradu ličnih podataka u skladu sa članom 6(1) GDPR-a.
SlanjeAnonimnihPoruka obrađuje lične podatke samo u ime Klijenta i u skladu sa njegovim pisanim uputstvima. Ako, prema SlanjeAnonimnihPoruka, takvo uputstvo krši GDPR ili bilo koju drugu evropsku ili nacionalnu legislativu koja se odnosi na zaštitu podataka, SlanjeAnonimnihPoruka će odmah obavestiti Klijenta.
SlanjeAnonimnihPoruka je ovlašćeno da angažuje treće strane za izvršenje Ugovora. To uključuje podizvođače, kao što su kompanije za web hosting. U slučaju promene u vezi sa dodavanjem ili zamenom podizvođača, Klijent može da se protivi tim izmenama dok je Ugovor između Strana na snazi.
U meri u kojoj je to moguće, SlanjeAnonimnihPoruka će pomoći Klijentu, na jednostavni zahtev, da ispuni svoju obavezu da odgovori na zahteve za ostvarivanje prava lica na koja se podaci odnose, u skladu sa Poglavljem III GDPR-a. SlanjeAnonimnihPoruka može naplatiti Klijentu troškove povezane sa ovom pomoći, obračunate na osnovu dogovorene satnice u Ugovoru ili, u nedostatku, po razumnim tarifama.
Klijent se obavezuje da će nezavisno odgovarati na zahteve za ostvarivanje prava lica na koja se podaci odnose, kako je definisano u Poglavlju III GDPR-a, u slučaju da ima pristup ličnim podacima potrebnim za te zahteve.
Zbog prirode obrade i informacija kojima raspolaže SlanjeAnonimnihPoruka, obavezuje se da će pružiti svu potrebnu pomoć Klijentu, na jednostavni zahtev, kako bi osigurao usklađenost sa obavezama definisanim u članu 32 do 36 GDPR-a. SlanjeAnonimnihPoruka može naplatiti ovu pomoć po dogovorenoj satnici u Ugovoru, ili, u nedostatku, po razumnim tarifama.
SlanjeAnonimnihPoruka će preduzeti sve tehničke i organizacione mere koje su potrebne, kako je navedeno u članu 32 GDPR-a, da obezbedi odgovarajući nivo sigurnosti u zavisnosti od identifikovanih rizika.
U slučaju da SlanjeAnonimnihPoruka otkrije kršenje u vezi sa ličnim podacima, kao što je opisano u članu 33 i/ili 34 GDPR-a (u daljem tekstu „Kršenje podataka“), odmah će obavestiti Klijenta. U tom slučaju, SlanjeAnonimnihPoruka se obavezuje, na zahtev Klijenta, da pruži svu potrebnu pomoć kako bi omogućio Klijentu da obavesti nadležno telo za zaštitu podataka, i, ako je potrebno, da obavesti lica na koja se podaci odnose u propisanim rokovima.
EnvoyerSmsAnonyme, kao i njegovi saradnici, dužni su da obezbede poverljivost ličnih podataka, osim u slučaju zakonske obaveze otkrivanja ili kada zadatak EnvoyerSmsAnonyme to zahteva.
Što se tiče odgovornosti EnvoyerSmsAnonyme, samo odredbe navedene u ovom članu, kao i one dogovorene u Ugovoru i Opštim uslovima, se primenjuju.
EnvoyerSmsAnonyme ne preuzima odgovornost za kazne koje Klijent izrekne nadležna regulatorna tela, kao što je Holandska agencija za zaštitu podataka, osim ako to nije rezultat namernog dela ili teške nepažnje EnvoyerSmsAnonyme.
Eventualne povrede od strane trećih lica angažovanih u izvršenju Ugovora o obradi ne mogu se pripisati EnvoyerSmsAnonyme.
Klijent ima pravo da proveri usklađenost EnvoyerSmsAnonyme sa svojim obavezama prema ovom Ugovoru o obradi putem revizije. Dužan je da obavesti EnvoyerSmsAnonyme u najkraćem roku i da precizira ko će izvršiti reviziju, kao i izabranu metodu i raspored.
EnvoyerSmsAnonyme će imati razuman rok da iznese bilo kakve prigovore na sprovođenje revizije. Ako se prigovori podignu pre sprovođenja revizije, Strane se obavezuju da se konsultuju kako bi rešile te sporove, uzimajući u obzir legitiman interes svake strane. EnvoyerSmsAnonyme ne može odbiti saradnju na reviziji bez osnovanih razloga (na primer, iznošenjem nerazumnih prigovora). Svi troškovi vezani za ovu reviziju biće na teret Klijenta.
Na zahtev, EnvoyerSmsAnonyme će Klijentu dostaviti potrebne informacije da dokaže poštovanje obaveza predviđenih članom 28. GDPR-a.
11. Intelektualna svojina
Klijent garantuje da korišćenje Proizvoda ne krši nijedno pravo intelektualne svojine koja pripada trećim licima. Zabranjeno mu je da uklanja ili menja bilo koju oznaku vezanu za ta prava intelektualne svojine.
EnvoyerSmsAnonyme zadržava pravo da primeni tehničke mere za zaštitu svojih prava intelektualne svojine. Ako se takve zaštite postave za Proizvod i/ili povezane prava, Klijent ne može da ih ukloni ili zaobiđe te mere.
12. Postupak podnošenja pritužbi
EnvoyerSmsAnonyme će učiniti sve što je u njegovoj moći da odgovori na pritužbe Klijenta u najkraćem roku. Klijent može podneti detaljnu pritužbu kontaktirajući EnvoyerSmsAnonyme putem sledeće email adrese: esa.contact.hub@gmail.com. Ako je to razumno izvodljivo, EnvoyerSmsAnonyme se obavezuje da obradi pritužbu u roku od pet radnih dana od njenog prijema, i da pruži suštinski odgovor u najkraćem roku.
Ako je Klijent fizičko lice koje deluje u privatnom svojstvu i ne u okviru svoje poslovne delatnosti, takođe ima mogućnost da podnese pritužbu Odboru za sporove putem evropske platforme ODR, dostupne na sledećem sajtu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Postupci pritužbi navedeni u ovom članu ne utiču na pravo Strana da se obrate nadležnim sudovima.
13. Završne odredbe
Pravne veze između strana će se regulisati i tumačiti u skladu sa francuskim pravom. Bečka konvencija o prodaji se ne primenjuje. Ovi Opšti uslovi su napisani na svim mogućim jezicima. U slučaju sukoba, holandska verzija, dostupna na https://envoyersmsanonyme.fr, imaće prednost.
Ako je Klijent fizičko lice koje deluje u privatnom svojstvu i ne u okviru svojih profesionalnih aktivnosti, svaki spor koji proizađe iz ugovora sa tim Klijentom biće isključivo podložan nadležnom sudu prema mestu prebivališta tog Klijenta.
Prethodni paragraf se ne primenjuje ako Klijent deluje u okviru svoje komercijalne, industrijske, zanatske ili profesionalne aktivnosti. U tom slučaju, svaki spor vezan za ugovor sklopljen između EnvoyerSmsAnonyme i Klijenta koji deluje u profesionalnom okviru biće isključivo podložan francuskom sudu.
Prava Klijenta na osnovu Ugovora se ne mogu preneti trećim licima bez prethodnog pismenog pristanka EnvoyerSmsAnonyme.
Ako je Klijent fizičko lice koje deluje u privatnom svojstvu i ne u okviru svojih profesionalnih aktivnosti. Takve odredbe neće biti deo sporazuma između EnvoyerSmsAnonyme i fizičkog lica koje deluje u neprofesionalne svrhe.
U slučaju da se neka odredba Ugovora oceni kao ništavna, poništiva ili neobavezujuća, Ugovor će ostati važeći. Strane će se truditi da zamene tu odredbu novom, pravno važećom, koja će imati što je više moguće isti cilj i efekat kao poništena odredba.